Saturday, February 19, 2011

门禁11点

我曾经对这个归矩很反感,
很讨厌为什么每个朋有都很自由的可以在外待到迟迟都不会被骂。
可是现在的我还蛮庆幸的,
我的父母很在意我,
我在外面遇到危险的机率降低了~
还有给别人的印象不太好;

我记得以前在中三时,
惜别会后跟朋友一起跑去百乐门玩,
(就乱按人家的门铃啊~=.=)
结果我爸竟然知道!
然后就警告我不准再去酒店了。。
好像是有给他朋友看到我们吧。。。
所以呢,
有时候也是会不小心给别人误解的..

真的开始意识到有危机的存在,
也是处在有点可怕的情况下,
才有开始沿着这方面去思考...

现在赶在门禁前回家的心情,
已经从不甘愿转为幸福了...
哈哈,
被约束有时候也是种甜蜜的..
xD

昨天说到我要早起赶功课,
结果7.30醒,
来不及了就去做工;
哈哈!
实验还未证实~
只是要做这个实验还蛮有挑战性的
:p

话说拜一我有一个presentation。
I m going to talk about P&G's Innovation Culture.
The case study is very interesting but I m worry that I might not bring out enough of it.
DP is expecting a lot from us,
a group of Degree holders which are supposed to perform and act like individuals with critical thinking and positive learning attitude.
I m eager to perform well in this presentation;
however, I m still unsure if I can overcome my problem (stage-fright) or not!
So, I still have to jia you jia you more!
Continue tomorrow!

No comments: