Sunday, February 20, 2011

Business Strategy

好像觉得,
明天presentation好像没什么好怕的哦!

上DP的课,
让我们尝试打开我们的接受范围,
他让我觉得我们上的课真的有交流到想法,
我们开口说话都是没错的,
他会带领我们找到对的概念;
跟别的课完完全全不同
:)
我们怕举手,怕讲错,
就会给人留下不好的印象,
不懂爱装懂啦,
原来他的想法这么老土,etc..

我喜欢上他的课,
虽然有些朋友觉得他给太多压力,
前几天他很认真的问我们,
你们难道认为我指出你们的错误是为了取笑你们吗?
When I point out these mistakes,
do u think that I m humiliating anyone of u here?
No, I want u all to learn.
Learn with others, correct others mistake just like how I corrected urs,
I hope u all can learn this.
Then u can improve!
He was very sad that someone dislike his teaching method.
But I think i will feel grateful to him,
for giving me a new perspective of interpreting,
Amazing lecture, Business strategy..

反而是那个Case Study summary很麻烦,
我又是那种很Loso的人..
=.=
惨了,
希望不会扯太远~
停笔!
祝我好运!
^^

No comments: